I reklamens finrum pratas det sällan om oadresserad direktreklam. Men trots det fortsätter den oadresserade direktreklamen att leverera effektivitet gång efter gång efter gång. Både i bra och dåliga tider. Och inte nog med det – resultaten av oadresserad direktreklam har dessutom förbättrats de senaste sex åren. Men varför fortsätter denna kanal att leverera värde till sina användare trots digitalisering av både mediekanaler och handel?

 

  1. Direktreklam både syns och känns
  2. Direktreklam når ut
  3. Direktreklam går att anpassa
  4. Direktreklam kittlar sinnet
  5. Direktreklam stärker digital annonsering
  6. Direktreklam levererar både i bra och dåliga tider
  7. Direktreklam har mindre klimatpåverkan än många tror
  8. Och kanske viktigast av allt – Direktreklam ger resultat och effekten har dessutom blivit bättre!

Läs mer här: https://www.sdr.se/nyhetsbrev/%C3%A5tta-starka-skael-foer-att-fysisk-direktreklam-fungerar?utm_source=L&utm_campaign=0ebf01b826-EMAIL_CAMPAIGN_2018_03_19_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_6e108b95a6-0ebf01b826-92164374#nyhet

 

Tills nästa PaperMess – må väl!

Måns Löfgren